יום ראשון, 9 במרץ 2008

קישורים לבלוגים נוספים של מורים ומדריכים

את הפוסט הזה החלטתי להקדיש למספר בלוגים אחרים, שאני מרבה לקרוא בהם ולהתעדכן בפוסטים עליהם מדווחים המורים האחרים. אז הנה לפניכם רשימת ההמלצות:
אבישג, מורה בבי"ס ברחובות התוודעה לבלוג דרך מורה אחרת בביה"ס , מירב, המדריכה בתוכנית הניידים. מירב המליצה לאבישג לכתוב בלוג בו תתעד את התפתחותה כרכזת פרוייקט מפתח הלב בבית ספרה. אבישג נענתה לאתגר, ומעדכנת באדיקות רבה, יומיומית כמעט את הבלוג שלה.
הבלוג נקרא מפתח הלב ואתם מוזמנים לעיין בו.

בלוג נוסף נכתב על ידי עמיתה שלי למקצוע, מורה ומדריכה בתחום המחשבים, רונית נחמיה. בבלוג שלה מתארת רונית את תהליך ניהול הידע בין שלושה בתי ספר בלוד- המאוגדים על ידי הפסג"ה בלוד.
הבלוג מתאר את שלבי ההתארגנות הראשוניים ואת הנושאים המעסיקים את המדריכה ואת בתי הספר בשאלות ניהול הידע. הבלוג נקרא ניהול ידע - דרך וגם ערך והוא שווה הצצה! אחד האתרים שרונית מרבה לצטט בבלוג שלה הוא אתר ROM לניהול ידע. גם באתר הזה ניתן למצוא בלוג, הבלוג של מוריה, אותו כותבת מנהלת חברת רום ובו היא מביאה התלבטויות רבות ושאלות מהותיות בנושא ניהול הידע.

אתם מוזמנים לקרוא ולהתרם! אשמח לקבל קישורים לבלוגים של מורים נוספים המתנהלים ברשת. זוהי דרך נפלאה ליצור קהילה שיתופית מקצועית.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הי אסתי
ראשית ברצוני להודות לך על אזכור הבלוג שלי אצלך.
אכן הנושאים שלנו קרובים וניתן ללמוד זו מזו.
אני נהנית להתעדכן בחומרים שאת מפרסמת.
המשיכי כך
רונית נחמיה

דוידה אמר/ה...

הבעיה שגם זה לוקח המון זמן... אבל אני חושבת שמה שאת עושה ממש חשוב. אז תודה...