הלוואי ותלמידנו עם הניידים ידעו לייצר בשיתופיות כזו תוצרים חדשים ומרשימים. למידה במיטבה!
3 תגובות:
אנונימי
אמר/ה...
האופן בו הסרטון מציג שילב מנצח של שני גישות שונות לתהליך למידה הוא מקסים. בכיתה אף אחד לא דומה לשני וכל תלמיד מביא תהליך למידה שונה ואנו כמורים תופסים זאת באופן שגוי ומלמדים את כל התלמידים באותה הצורה . אך עלינו לדעת איך לנווט את השוני בן התלמידים וליצור משהו מעבר . כמו שראינו בדוגמה של הסרטון. שירה גודי
לאחר הסרטון עלתה לי מחשבה האם מחנכת או מורה בכלל יכולה לקחת לידיה כיתה או שכבה ולייצור זירה שיתופית של כלל התלמידים על חייהם לאחר בית הספר. כך תינתן במה לכל המעוניין לשתף ולהכניס לעולמם הפרטי תלמידים אחרים וכך לליצור חיברות טובה יותר.
3 תגובות:
האופן בו הסרטון מציג שילב מנצח של שני גישות שונות לתהליך למידה הוא מקסים.
בכיתה אף אחד לא דומה לשני וכל תלמיד מביא תהליך למידה שונה ואנו כמורים תופסים זאת באופן שגוי ומלמדים את כל התלמידים באותה הצורה .
אך עלינו לדעת איך לנווט את השוני בן התלמידים וליצור משהו מעבר . כמו שראינו בדוגמה של הסרטון.
שירה גודי
כעת, זמן לא רב מאז כתיבת המאמרון, ניתן לומר שהגענו למצב בו השיתופיות מתאפשרת בצורה מיטבית. עדיין, רוב התלמידים לא משתמשים בה או שאולי לא נדרשים לכך?
לאחר הסרטון עלתה לי מחשבה האם מחנכת או מורה בכלל יכולה לקחת לידיה כיתה או שכבה ולייצור זירה שיתופית של כלל התלמידים על חייהם לאחר בית הספר. כך תינתן במה לכל המעוניין לשתף ולהכניס לעולמם הפרטי תלמידים אחרים וכך לליצור חיברות טובה יותר.
הוסף רשומת תגובה