tag:blogger.com,1999:blog-5369602543375935771.post6186515714110199678..comments2019-06-01T12:14:07.484-07:00Comments on הרהורי מדריכה בתוכנית לשילוב מחשבים ניידים: התפאורה והניידיםאסתידhttp://www.blogger.com/profile/16196865767799310274noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-5369602543375935771.post-65122942281146338102010-04-12T06:04:03.109-07:002010-04-12T06:04:03.109-07:00אסתי הי,
פוסט מעניין מאוד.
פרופסור רוני אבירם מקד...אסתי הי,<br />פוסט מעניין מאוד.<br /><br />פרופסור רוני אבירם מקדיש את 20 השנים האחרונות למחקר ופעולה בנושא בית ספר עתידני.<br />בספרו החדש (2010) " בית הספר כמרכז תקשורת- מודל של חינוך הומניסטי אופטימי" מתאר פרופסור אבירם מודל ויישום. <br />הנחת המוצא של פרופסור אבירם היא כי כל התהליכים בחברה הפוסט מודרנית הולכים ומתבססים על תקשוב ואינטרנט וכך גם החינוך. מודל בית הספר שמציע פרופסור אבירם נקרא בית חינוך לאוטונומיה מבוסס 4 מימדים: תקשוב, תפיסה פדגוגית מנחה, פעולות מאפיינות ומבנה ארגוני. <br />תקשוב הוא רק מימד אחד ולכן כפי שגם את אומרת נדרש גם מבנה ארגוני חדש, תוכנית לימודים מותאמת ותפיסה פדגוגית מנחה.<br />אגב - בפועל יש כבר ניסיונות להקמת בתי ספר עתידניים בארץ, מקיף ז בבאר שבע הוא אחד מהם (ועל כך בספר).<br />חבל לי שיש ידע עצום מצטבר בעולם, ובארץ לרשותינו ידע וניסיון, מובילים אקדמים ופרקטים כמו פרופסור אבירם (המבריק), גף ניסויים של משרד החינוך עתיר הניסיון ובכל זאת כמו שאת מתארת הפרויקט מתעקש להמציא את הגלגל מחדש ולהגיע למסקנות לבד (ב 4 שנים)...<br />אבל לעולם לא מאוחר.<br />אולי זה הזמן לקרוא את הספר ולחשוב מחדש ...Unknownhttps://www.blogger.com/profile/01481230389574165918noreply@blogger.com